BOBCATSSS 2020 - PARTICIPATION UNTIL 30TH SEPTEMBER

The BOBCATSSS 2020 conference will take place in France, in the Université Paris-Est Marne-la-Vallée (UPEM) from 22 to 24 January 2020.

You can participate by responding to the call for participation until September 30th, 2019.

BOBCATSSS 2020 will focus on Information management, Fake News & Disinformation.

ABOUT

BOBCATSSS is an international annual symposium which addresses hot topics for librarians and information professionals in a fast-changing environment. It is created by and for students, teachers, researchers and professionals in the information field.

PRATICAL INFORMATION

• Conference theme: Information management, Fake News & Disinformation
  • Place: Paris-Est Marne-la-Vallée University (UPEM)
  • Event date: 22-24 january 2020
  • Organizers:
    • Institut Francilien d'Ingénierie des Services (IFIS),
    • Université Paris-Est Marne-la-Vallée (UPEM),
    • University of Library Studies and Information Technologies (ULSIT), Sofia, Bulgaria.

CALL FOR PARTICIPATION

Consult the call for participation

REGISTRATION

BOBCATSSS2020.SCIENCESCONF.ORG