BOBCATSSS 2020 1ST CALL FOR PARTICIPATION

The BOBCATSSS 2020 conference will take place in France, in the Université Paris-Est Marne-la-Vallée (UPEM) from 22 to 24 January 2020.

You can participate by responding to the call for participation until September 13th, 2019.

BOBCATSSS 2020 will focus on Information management, Fake News & Disinformation.

ABOUT

BOBCATSSS is an international annual symposium which addresses hot topics for librarians and information professionals in a fast-changing environment. It is created by and for students, teachers, researchers and professionals in the information field.

PRATICAL INFORMATION

• Conference theme: Information management, Fake News & Disinformation
  • Place: Paris-Est Marne-la-Vallée University (UPEM)
  • Event date: 22-24 january 2020
  • Organizers:
    • Institut Francilien d'Ingénierie des Services (IFIS),
    • Université Paris-Est Marne-la-Vallée (UPEM),
    • University of Library Studies and Information Technologies (ULSIT), Sofia, Bulgaria.

CALL FOR PARTICIPATION

Consult the call for participation

WEBSITE

WWW.BOBCATSSS.INFO/2020/

Permanence CAF et CPAM à l'IFIS

Le jeudi 10 octobre 2019 de 11h à 14h, la CAF et la CPAM seront présents pour une permanence dans le hall de l'IFIS afin de répondre à toutes vos interrogations concernant les aides auxquelles vous avez droit.

Programme | seminaire | Résilience & Dynamique des Territoires

Le séminaire "Résilience et Dynamique des Territoires" se déroulera le jeudi 27 juin prochain de 10h00 à 17h00 au Cnam Paris. Plusieurs intervenants vont animer ce séminaire. En début de journée, nous réfléchirons autour du "Living lab comme dispositif pour favoriser la...